Привіт! Прийшов час нам познайомитися :)Ми — «Aliks IT» — досвідчена та амбітна команда професіоналів у сфері програмування та IT-консалтингу на базі BAS (1C). Починаючи з 2016, ми пропонуємо свою експертизу у сфері автоматизації обліку бізнес-процесів та організації безпеки інформації. Одними з актуальних напрямків, з яким ми працюємо, є впровадження управлінського обліку. Ми активно розширяємося, тому нам потрібне професійне підсилення. Шукаємо відкритого та комунікабельного Офіс-менеджера.
Ми хочемо, щоб Ти:
володів вмінням ділового спілкування по телефону: впевнений голос, чітка дикція та вимова;
був дисциплінованим, відповідальним, мав логічне мислення, виконавчим, ініціативним, самостійним, неконфліктним;
був відкритим до постійного навчання та розвитку;
мав навички роботи з офісними програмами та CRM системами;
мав хороші організаторські здібності, умів планувати свою роботу та виконувати її вчасно.
Ти будеш:
опрацьовувати вхідні дзвінки та заявки;
керувати організаційними процесами офісу;
надавати підтримку існуючим працівникам: консультації, часткове кадрове діловодство, забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії і т.д);
вести внутрішній первинний документообіг;
виконувати доручення керівника;
організовувати корпоративні заходи;
відповідальним за відкриття/закриття офісу, контроль допуску сторонніх осіб;
організовувати час керівника (наради, зустрічі).
Ми хочемо Тобі запропонувати:
можливість кар'єрного росту — рости до працівника HR;
високий рівень доходу — усе залежить від Тебе!
підтримку та допомогу на всіх етапах адаптації та, звичайно, після неї;
комфортні умови: сучасний офіс, гнучкий графік роботи, усі державні свята — вихідні;
можливість частково працювати віддалено;
бурхливе корпоративне життя — тімбілдінги, навчання, лояльне керівництво. Та просто весела та амбітна тімка. :)
Якщо Ти відчуваєш у собі сили, а головне — бажання, розвиватися разом з нами, надсилай своє CV.Тебе чекає весела та цікава подорож!