Привіт! Прийшов час нам познайомитися :)
Ми — «Aliks IT» — досвідчена та амбітна команда професіоналів у сфері програмування та IT-консалтингу на базі BAS (1C). Починаючи з 2016, ми пропонуємо свою експертизу у сфері автоматизації обліку бізнес-процесів та організації безпеки інформації. Одними з актуальних напрямків, з яким ми працюємо, є впровадження управлінського обліку. Ми активно розширяємося, тому нам потрібне професійне підсилення. Шукаємо відкритого та комунікабельного Офіс-менеджера.
Ми хочемо, щоб Ти:
- володів вмінням ділового спілкування по телефону: впевнений голос, чітка дикція та вимова;
- був дисциплінованим, відповідальним, мав логічне мислення, виконавчим, ініціативним, самостійним, неконфліктним;
- був відкритим до постійного навчання та розвитку;
- мав навички роботи з офісними програмами та CRM системами;
- мав хороші організаторські здібності, умів планувати свою роботу та виконувати її вчасно.
Ти будеш:
- опрацьовувати вхідні дзвінки та заявки;
- керувати організаційними процесами офісу;
- надавати підтримку існуючим працівникам: консультації, часткове кадрове діловодство, забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії і т.д);
- вести внутрішній первинний документообіг;
- виконувати доручення керівника;
- організовувати корпоративні заходи;
- відповідальним за відкриття/закриття офісу, контроль допуску сторонніх осіб;
- організовувати час керівника (наради, зустрічі).
Ми хочемо Тобі запропонувати:
- можливість кар'єрного росту — рости до працівника HR;
- високий рівень доходу — усе залежить від Тебе!
- підтримку та допомогу на всіх етапах адаптації та, звичайно, після неї;
- комфортні умови: сучасний офіс, гнучкий графік роботи, усі державні свята — вихідні;
- можливість частково працювати віддалено;
- бурхливе корпоративне життя — тімбілдінги, навчання, лояльне керівництво. Та просто весела та амбітна тімка. :)
Якщо Ти відчуваєш у собі сили, а головне — бажання, розвиватися разом з нами, надсилай своє CV.Тебе чекає весела та цікава подорож!