У нас розроблено унікальний алгоритм інтеграції системи BAS з "Нова Пошта", що дозволяє автоматизувати логістичні процеси та оптимізувати взаємодію з клієнтами. Детальніше з нашим алгоритмом інтеграції та його перевагами ви можете ознайомитися за посиланням.
Інтеграція з “Нова Пошта”
На сьогоднішній день швидкість і якість доставки товарів відіграють вирішальну роль в успіху бізнесу. Інтеграція з "Нова Пошта" є ключовим фактором, що дозволяє оптимізувати процеси відправлення та отримання посилок, автоматизувати роботу з накладними та трекінгом доставки, а також підвищити рівень задоволеності клієнтів. Наші послуги з інтеграції з "Нова Пошта" дозволять вашому бізнесу налаштувати зручний і ефективний механізм взаємодії з однією з найбільших логістичних компаній України. Ви зможете автоматично створювати накладні, відстежувати статус доставки в реальному часі та аналізувати ефективність логістики. Це не лише заощаджує час вашої команди, але й надає клієнтам актуальну інформацію про статус їхнього замовлення.
Переваги інтеграції з Нова Пошта
Переваги інтеграції з Нова Пошта
Просте формування ТТН з BAS
Якщо у довіднику контрагента внесено всі необхідні дані, вони будуть автоматично підтягуватись у поле “Отримувач”. А це означає, що дані потрібно вносити ЛИШЕ 1 РАЗ, а не постійно.
Швидка відправка замовлень
Є можливість з легкістю надрукувати ТТН, натиснувши кнопку “Друк” і поклеїти цю експрес-накладну на посилку , адже за наявності такої наліпки, замовлення оформлятимуться на пошті за лічені хвилини.
Можливість інформувати клієнта про статус його замовлення
Програма буде автоматично перевіряти посилки та завершувати замовлення в BAS Малий Бізнес. Коли посилка буде отримана, в BAS можна отримати візуальну зміну статусу замовлень (наприклад, отримана посилка зображується сірим кольором)
Автоматичне оновлення тарифів
Інтеграція з "Нова Пошта" гарантує, що всі розрахунки за відправлення замовлень завжди відбуваються за актуальними тарифами. Це означає, що ви автоматично застосовуєте правильні ціни без необхідності вручну оновлювати дані, що значно спрощує процес логістики та знижує ризик людської помилки.
Покращення управління запасами
Завдяки інтеграції з "Нова Пошта" ви можете ефективніше управляти запасами на складі. Інформація про відправлення замовлень автоматично синхронізується з вашою системою управління складом, дозволяючи точно відслідковувати доступність товарів та планувати поповнення запасів з оптимальною ефективністю.
Приклад інструкції по налаштуванню інтеграції BAS Малий Бізнес з НоваПошта
Розширення можливостей управління
Інтеграція системи BAS з "Нова Пошта" відкриває перед вашим бізнесом масу додаткових можливостей, що суттєво розширюють функціонал управління логістикою та взаємодією з клієнтами. Завдяки цьому з'являється можливість не лише автоматизувати створення та відправку транспортних накладних, а й оперативно інформувати клієнтів про статус доставки, забезпечуючи високий рівень сервісу. Для бізнесу це означає не лише оптимізацію витрат часу та ресурсів на логістику, але й підвищення задоволеності клієнтів, що може сприяти збільшенню лояльності та повторних продажів. Крім того, точне відстеження відправлень та ефективне управління поверненнями зменшують ризик втрати товарів і дозволяють швидко реагувати на будь-які зміни у логістичному процесі.
Додаткові можливості інтеграції
Додаткові можливості інтеграції
Допрограмування фільтру по Одержувачу у формі вибору Переміщення запасів при створенні ТТН
Можливість підбирати лише ті документи, які мають відправитись на конкретний склад згідно з ТТН
Додавання можливості вказувати при створенні ТТН додаткову послугу “Підйом на поверх”
Дана функція дозволить вказати в ТТН, що вам потрібно доставити товар на конкретний поверх. Тож вам не доведеться нікуди виходити, щоб отримати посилку
Виведення у вікно функцію друку товарно-транспортних накладних, для одночасного друку всіх потрібних ТТН
Дозволить вам друкувати декілька маркувань ТТН одночасно, а не кожне окремо
Персоналізоване SMS- або email- повідомлення клієнтам
Можливість налаштувати автоматичну відправку повідомлень клієнтам про статус їх замовлення, акції або зміни в роботі служби доставки, що допомагає підтримувати високий рівень комунікації з клієнтами.
Оптимізація логістичних витрат
Аналітичні інструменти, інтегровані з "Нова Пошта", дозволяють аналізувати ефективність витрат на доставку, виявляти можливості для оптимізації та планувати більш ефективну логістику.
Кейси
Всі кейсиМережа магазинів електронних сигарет
Наші замовники, мережа магазинів, що спеціалізуються на продажі електронних сигарет розпочали свою діяльність з чотирьох магазинів та вже за два роки співпраці з нами, компанія змогла розширити свою присутність на ринку до 40 магазинів. В діапазоні їхніх інтересів не лише роздрібна торгівля, але й оптові продажі, ведення інтернет-магазину, а також розвиток власного виробництва. Завдяки гнучкому підходу до бізнесу та постійному прагненню до розвитку, компанії вдалося не просто закріпитися на ринку, але й зайняти міцні позиції серед лідерів у своїй ніші.
SANPID
Наші замовники, компанія “SANPID” працює на сантехнічному ринку України з 1999 р. Основними напрямками діяльності компанії є оптова та роздрібна торгівля сантехнічними системами. Вони є офіційними представниками ряду відомих брендів - Grundfos, Stelard.
Наші сервіси
Наша компанія надає комплексні послуги з впровадження та супроводу систем BAS (1С), які включають автоматизацію бухгалтерського та управлінського обліку, а також розробку індивідуальних програмних рішень. Ми спеціалізуємось на:
Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?
+380 98 016 64 78FAQs
Чи можу я відстежувати статус відправлення безпосередньо у BAS?
Так, в BAS можливо налаштувати функцію відстеження статусу відправлення. Це дозволить вам отримувати оновлення про статус вашого відправлення безпосередньо в системі управління, що спростить процес контролю за доставкою товарів або послуг.
Як о тримати технічну підтримку при проблемах з інтеграцією?
Ви завжди можете звернутись до наших спеціалістів, і вони допоможуть вирішити труднощі та дадуть відповіді на усі питання
Як інтеграція впливає на швидкість обробки замовлень?
Інтеграція з "Новою Поштою" однозначно позитивно вплине на швидкість обробки замовлень. Завдяки інтеграції можна автоматизувати процеси відправлення замовлень, що дозволяє швидше і ефективніше виконувати їх. Наприклад, автоматичне створення накладних, відстеження статусу відправлення можуть значно збільшити швидкість обробки замовлень і зменшити час, необхідний для їх виконання.