Logo Clover Dynamics company
Зв’язатися
Logo

Кейс "SANPID"

Наші замовники, компанія “SANPID” працює на сантехнічному ринку України з 1999 р. Основними напрямками діяльності компанії є оптова та роздрібна торгівля сантехнічними системами. Вони є офіційними представниками ряду відомих брендів - Grundfos, Stelard.

країна:
Україна
Послуги:
BAS
Обмін між базами
CheckBox
індустрія:
гуртова торгівля
роздрібна торгівля
e-commerce
SANPID

Проблема замовника

Головна проблема нашого замовника, компанії “Sanpid” полягала в тому, що вони вели облік в застарілій програмі (1С 7.7), в якій було дуже мало можливостей, повʼязаних з веденням обліку:

  • 1 не було доступу до всіх даних
  • 2 не вистачало можливостей для аналізу показників бізнесу
  • 3 бухгалтер компанії виконував багато зайвої роботи, витрачаючи на неї більшу частину свого часу

Рішення

Провівши бізнес-аналіз та оцінивши всі процеси компанії, ми знайшли рішення для покращення ефективності бізнесу замовника та впровадили автоматизацію згідно з усіма потребами компанії Тепер компанія “Sanpid” отримала можливості, що допомагають їм працювати ефективніше та раціональніше використовувати час працівників: отримали ключові звіти, що допомагають відстежувати та аналізувати ефективність роботи 1. зрозуміли, які продукти приносять компанії найбільше прибутку 2. працівники навчились продуктивніше розподіляти свій час, не виконуючи зайвої роботи 3. уніфікували клієнтську базу 4. пришвидшили процес обробки даних менеджерами 5. покращили процеси, які важко виконувати в ручному режимі 6. Крім цього ми допомогли замовникам вдосконалити ще ряд процесів, які дозволили їм в рази підвищити продуктивність бізнесу та, відповідно, його доходи

1 отримали ключові звіти, що допомагають відстежувати та аналізувати ефективність роботи 2 зрозуміли, які продукти приносять компанії найбільше прибутку 3 працівники навчились продуктивніше розподіляти свій час, не виконуючи зайвої роботи 4 уніфікували клієнтську базу 5 пришвидшили процес обробки даних менеджерами 6 покращили процеси, які важко виконувати в ручному режимі

Крім цього ми допомогли замовникам вдосконалити ще ряд процесів, які дозволили їм в рази підвищити продуктивність бізнесу та, відповідно, його доходи

Що ми зробили?
Провели обмін між базами

Провели обмін між базами

Раніше працівники компанії "SANPID" витрачали години на внесення одних і тих же даних у дві різні бази (управлінську та бухгалтерську), що суттєво знижувало ефективність роботи працівників, оскільки вони не мали достатньо часу для виконання більш глобальних завдань. Ми допомогли компанії замовника позбутись цієї проблеми, розробивши обмін даних між базами.

Основними перевагами виконання цього завдання є:

  • 1
    Відсутність необхідності дублювати дані:

    Тепер всі дані компанії автоматично переносяться з однієї бази в іншу, звільняючи час бухгалтера для важливіших завдань та знижуючи ризик помилок при внесенні даних

  • 2
    Розмежування Управлінського та Бухгалтерського обліків:

    У компанії були проблеми з координацією між відділами через неузгодженість управлінського та бухгалтерського обліку. Наше рішення дозволило їм чітко розмежувати ці обліки, що покращило внутрішню співпрацю та ефективність роботи. Тепер всі працівники мають доступ тільки до тих даних, з якими безпосередньо працюють

  • 3
    Спрощення комунікації між відділами:

    Після проведення обміну між базами у компанії суттєво спростився процес комунікації між менеджера та бухгалтерським відділом, оскільки всі дані у базах стали ідентичними. Тому працівникам вже не доводиться шукати відповідні документи в іншій базі (всі назви та номери у базах для управлінського та бухгалтерського обліків відповідають один одному)

Налаштували план продажів

Налаштували план продажів

У замовників була проблема, яка є знайомою для багатьох бізнесів: вони не могли ефективно виміряти продуктивність своїх продажів та продемонструвати працівникам ефективність їх роботи, щоб мотивувати їх продавати більше. Це створювало труднощі у визначенні, як працівники виконують свої завдання та які товари є найбільш прибутковими

Що ми зробили?

Розробили документ "План продажів", в якому власник може встановлювати планову суму продажів по кожному магазину, а система збирає дані про фактичні продажі і розраховує плановий результат магазину на кінець місяця Створили звіт для працівників з обмеженнями по їх магазинах та звіт для власника, у якому відображаються дані по продажах у всіх торгових точках Результати

Результати

  • Нова система автоматично почала збирати дані про продажі в розрізі працівника, покупця, магазину, категорії товару та конкретної номенклатури, що надає можливість широкої аналітики даних
    Нова система автоматично почала збирати дані про продажі в розрізі працівника, покупця, магазину, категорії товару та конкретної номенклатури, що надає можливість широкої аналітики даних
  • Працівники мають можливість переглядати результати власної роботи. Це дозволяє їм залишатись більш мотивованими та робить процес нарахування зарплат чи бонусів зрозумілим та прозорим
    Працівники мають можливість переглядати результати власної роботи. Це дозволяє їм залишатись більш мотивованими та робить процес нарахування зарплат чи бонусів зрозумілим та прозорим
  • Власник бізнесу отримав змогу відстежувати ефективність кожного працівника та магазину
    Власник бізнесу отримав змогу відстежувати ефективність кожного працівника та магазину
  • Зʼявилась можливість визначати, які товари приносять бізнесу найбільше прибутку
    Зʼявилась можливість визначати, які товари приносять бізнесу найбільше прибутку
Створили асортиментну матрицю

Створили асортиментну матрицю

Компанії не вистачало функції, яка б дозволяла прописувати асортимент кожного магазину.

Ми допомогли їм реалізувати таку можливість, налаштувавши асортименту матрицю, за допомогої якої відділ закупівель може визначити, які товари мають продаватись в конкретному магазині.

Спеціалісти ALIKS IT додали в картку номенклатури опцію зазначення складів магазинів, що суттєво спростило процес закупівель та розподілу товарів між складами.

Тепер компанія отримує звіт, з якого можна відстежити товари, які входять в матрицю магазину та результати продажів цих товарів, а також звіт по залишках (працівники можуть слідкувати за правильністю приналежності товару до матриці і залишками цих товарів)

Крім того, була вдосконалена обробка по закупівлі товарів. Обробка не лише автоматизує процес замовлення постачальникам, але й допомагає підтримувати на залишку той товар, який входить в асортиментну матрицю

Відгук власника компанії Sanpid

Перед початком співпраці з ALIKS IT, наша компанія стикалася з рядом викликів у сфері управлінського обліку. До цього ми вели облік в застарілій програмі (1С 7.7), в якій не можна було подивитись важливі дані та проаналізувати показники. Закриття місяця та перепроведення документів мені займало 1 повну суботу на місяць! В нас не було синхронізації між управлінською та бухгалтерською базами, що суттєво ускладнювало роботу. Спеціалісти ALIKS IT впровадили нам систему BAS, що значно полегшила роботу наших бухгалтерів. Нарешті ми отримали доступ до ключових управлінських звітів P&L, Cash Flow та Balance Sheet, чого ми не мали в попередній системі. За допомогою звітності стало зрозуміло, що приносить нам найбільше прибутку, а що ще потрібно вдосконалити. Наприклад, P&L звіт по кожній точці дав нам можливість аналізувати та порівнювати ефективність всіх наших магазинів. Також ми змогли суттєво покращити управління залишками, використовуючи можливість швидкого прийняття рішень щодо асортименту завдяки асортиментній матриці. Впровадження BAS дозволило нам автоматизувати й план продажів для менеджерів, що спростило процес планування та розрахунок зарплат. А швидкий аналіз дебіторки та кредиторки зараз дозволяє виставляти графіки платежів і стягнень, а також встановлювати KPI для відповідальних менеджерів. Тепер наші працівники також можуть бачити результати своєї роботи. Image for post Дуже зручно те, що спеціалісти завжди надають інструкції до усіх ключових процесів по роботі у базі та по доробках. Це дозволяє нашим працівникам швидко адаптуватись до робити з новим функціоналом. Якщо ж у нас виникають якісь труднощі - консультанти ALIKS завжди допомагають їх вирішити. Image for post Я можу сказати, що співпраця з ALIKS IT виявилася справжнім кроком уперед для нашої компанії. Спеціалісти не просто вирішували технічні завдання, але й дійсно вникли в наші потреби. Справді вражає, як вони змогли зробити складні речі простими і зрозумілими для нас.

Олег Підлужний avatar

Олег Підлужний

власник мережі магазинів сантехніки Sanpid

Кейси

Desktop background for section 'Залиште заявку! Наші експерти допоможуть обрати готові рішення саме під вашу галузь'Mobile background for section 'Залиште заявку! Наші експерти допоможуть обрати готові рішення саме під вашу галузь'
Label for proposal 'Залиште заявку! Наші експерти допоможуть обрати готові рішення саме під вашу галузь'

Залиште заявку! Наші експерти допоможуть обрати готові рішення саме під вашу галузь

+380 98 016 64 78
Зв’язатися