Logo Clover Dynamics company
Зв’язатися
Logo
Hero background

Впровадження BAS

Впровадження BAS

Планування проєкту є фундаментальним кроком у впровадженні будь-якого бізнес- рішення, в тому числі при розробці та інтеграції системи BAS. Ефективне планування дозволяє забезпечити чітку візію кінцевого результату, розуміння необхідних ресурсів, а також встановлення реалістичних термінів для кожного етапу роботи. У рамках послуги "Планування проєкту", наша команда проджект-менеджерів співпрацює з клієнтами для розробки детального плану робіт. Ми аналізуємо потреби бізнесу, обговорюємо всі завдання, які потребують виконання, та встановлюємо часові рамки для їх реалізації. Такий підхід дозволяє забезпечити не лише прозорість і зрозумілість всього процесу для замовника, але й оптимізацію фінансових та часових витрат.

Впровадження BAS

Ми ретельно плануємо кожен крок, від початкового аналізу до остаточного впровадження, забезпечуючи при цьому безперебійну роботу вашої компанії

Для чого потрібне планування?

  • Для чого потрібне планування?

  • Розробка докладного плану робіт

    Розробка докладного плану робіт

    Проджект-менеджер разом з командою розробляє детальний план кожного етапу проєкту, включаючи завдання та їх терміни виконання.

  • Прозорість процесу

    Прозорість процесу

    Чітке прописування завдань та їх термінів допомагає замовнику зрозуміти послідовність робіт і забезпечує прозорість управління проєктом.

  • Мінімізація фінансових витрат

    Мінімізація фінансових витрат

    Поетапна робота над проєктом після погодження комерційної пропозиції дозволяє замовнику оптимізувати витрати

  • Підготовка до впровадження системи

    Підготовка до впровадження системи

    На стадії програмування та налаштування системи команда працює над адаптацією програми під специфіку бізнесу, забезпечуючи при цьому стабільність роботи компанії.

  • Якісне та своєчасне впровадження

    Якісне та своєчасне впровадження

    Завдяки добре спланованому управлінню проєктом, команда ALIKS IT зосереджена на якісному впровадженні системи, враховуючи унікальні потреби кожного клієнта.

Розробка докладного плану робіт

Розробка докладного плану робіт

Проджект-менеджер разом з командою розробляє детальний план кожного етапу проєкту, включаючи завдання та їх терміни виконання.

Прозорість процесу

Прозорість процесу

Чітке прописування завдань та їх термінів допомагає замовнику зрозуміти послідовність робіт і забезпечує прозорість управління проєктом.

Мінімізація фінансових витрат

Мінімізація фінансових витрат

Поетапна робота над проєктом після погодження комерційної пропозиції дозволяє замовнику оптимізувати витрати

Підготовка до впровадження системи

Підготовка до впровадження системи

На стадії програмування та налаштування системи команда працює над адаптацією програми під специфіку бізнесу, забезпечуючи при цьому стабільність роботи компанії.

Якісне та своєчасне впровадження

Якісне та своєчасне впровадження

Завдяки добре спланованому управлінню проєктом, команда ALIKS IT зосереджена на якісному впровадженні системи, враховуючи унікальні потреби кожного клієнта.

Як відбувається впровадження BAS?

Як відбувається впровадження BAS?

Перед початком впровадження системи BAS, ми проводимо важливий етап перенесення початкових залишків. Практично кожен Замовник уже має свою власну систему обліку ( ексель-таблиці, записи в зошиті, інші програми). Ми виконуємо перенесення даних із цієї системи в нову, створену спеціально під ваші потреби. Далі узгоджуємо дату старту в роботі з новою системою і з того дня ваші співробітники починають працювати в Новій обліковій системі, налаштованій під потреби бізнесу.

Зв’язатися

Етапи консультаційної підтримки

  • Етапи консультаційної підтримки

  • Перевірка звітів і консультації

    Перевірка звітів і консультації

    Наші консультанти перевіряють ключові звіти управлінського обліку щодня, виправляють помилки та надають рекомендації, засновані на поточних труднощах користувачів.

  • Моніторинг помилок користувачів

    Моніторинг помилок користувачів

    Ми оперативно відстежуємо типові помилки, які роблять користувачі, для забезпечення точності ключових звітів.

  • Термін контролю та підтримки

    Термін контролю та підтримки

    Консультаційна підтримка надається протягом першого місяця після запуску системи, з можливістю продовження за потребою

  • Закриття місяця

    Закриття місяця

    Зустріч фінансового консультанта з власником бізнесу для обговорення фінальних звітів і надання спеціалізованих рекомендацій для конкретного бізнесу.

  • Завершення впровадження

    Завершення впровадження

    Після зустрічі "закриття місяця" проєкт впровадження вважається завершеним, з власником бізнесу, який має повне розуміння управлінського обліку та може задати будь-які питання.

Перевірка звітів і консультації

Перевірка звітів і консультації

Наші консультанти перевіряють ключові звіти управлінського обліку щодня, виправляють помилки та надають рекомендації, засновані на поточних труднощах користувачів.

Моніторинг помилок користувачів

Моніторинг помилок користувачів

Ми оперативно відстежуємо типові помилки, які роблять користувачі, для забезпечення точності ключових звітів.

Термін контролю та підтримки

Термін контролю та підтримки

Консультаційна підтримка надається протягом першого місяця після запуску системи, з можливістю продовження за потребою

Закриття місяця

Закриття місяця

Зустріч фінансового консультанта з власником бізнесу для обговорення фінальних звітів і надання спеціалізованих рекомендацій для конкретного бізнесу.

Завершення впровадження

Завершення впровадження

Після зустрічі "закриття місяця" проєкт впровадження вважається завершеним, з власником бізнесу, який має повне розуміння управлінського обліку та може задати будь-які питання.

Абонемент на технічну підтримку

Абонемент на технічну підтримку

Наші абонементні пакети на технічну підтримку надають консультаційну підтримку і допомогу в удосконаленні вашої системи BAS. З часом бізнес може змінюватись, в результаті з'являються нові вимоги до програмного забезпечення. Якщо вам потрібно доопрацювати наявні функції або додати нові, наша команда готова швидко та ефективно втілити ваші ідеї у життя.

З абонементною технічною підтримкою від ALIKS IT ви не тільки зменшите витрати на ІТ-послуги, а й підвищите продуктивність бізнесу. Ваші системи будуть працювати ефективно, а регулярні оновлення та підтримка забезпечать їх актуальність та відповідність сучасним вимогам.

Зв’язатися
Самостійна робота з базою

Самостійна робота з базою

Якщо ваша команда розібралась з функціоналом та можливостями бази, ви можете працювати самостійно і звертатись тільки за потреби.

В порівнянні Без Абонементу: завдання на виконання ставляться в порядок черги виконання завдань, що може бути довше по термінам дорожча ціна за годину роботи спеціаліста відсутність персонального менеджера

Найкращий варіант обслуговування обирається власником бізнесу з урахуванням потреб компанії та навичок команди. Ми завжди ставимо перед собою мету – забезпечити ефективну і надійну систему обліку для успішної діяльності наших клієнтів.

Зв’язатися

Переваги роботи з абонементом

  • Переваги роботи з абонементом

  • Швидке виконання запитів

    Швидке виконання запитів

    Абонементи забезпечують пріоритетне та швидше обслуговування ваших запитів, зменшуючи час очікування на виконання.

  • Гнучкість у виборі обслуговування

    Гнучкість у виборі обслуговування

    Власник бізнесу може обрати найбільш підходящий пакет абонемента, виходячи з потреб компанії та навичок команди, забезпечуючи таким чином найбільш ефективне обслуговування.

  • Економія вартості

    Економія вартості

    Вартість години роботи спеціаліста за абонементом нижча, ніж при одноразових зверненнях, що дозволяє економити кошти при регулярній потребі в підтримці.

  • Персональний менеджер

    Персональний менеджер

    Клієнти отримують персонального менеджера, який детально знає особливості вашого бізнесу та може оперативно вирішувати виникаючі питання.

  • Самостійна робота з можливістю підтримки

    Самостійна робота з можливістю підтримки

    Після освоєння функціоналу бази клієнти можуть працювати самостійно, звертаючись за консультацією лише за потреби.

Швидке виконання запитів

Швидке виконання запитів

Абонементи забезпечують пріоритетне та швидше обслуговування ваших запитів, зменшуючи час очікування на виконання.

Гнучкість у виборі обслуговування

Гнучкість у виборі обслуговування

Власник бізнесу може обрати найбільш підходящий пакет абонемента, виходячи з потреб компанії та навичок команди, забезпечуючи таким чином найбільш ефективне обслуговування.

Економія вартості

Економія вартості

Вартість години роботи спеціаліста за абонементом нижча, ніж при одноразових зверненнях, що дозволяє економити кошти при регулярній потребі в підтримці.

Персональний менеджер

Персональний менеджер

Клієнти отримують персонального менеджера, який детально знає особливості вашого бізнесу та може оперативно вирішувати виникаючі питання.

Самостійна робота з можливістю підтримки

Самостійна робота з можливістю підтримки

Після освоєння функціоналу бази клієнти можуть працювати самостійно, звертаючись за консультацією лише за потреби.

Наші сервіси

Наша компанія надає комплексні послуги з впровадження та супроводу систем BAS (1С), які включають автоматизацію бухгалтерського та управлінського обліку, а також розробку індивідуальних програмних рішень. Ми спеціалізуємось на:

Desktop background for section 'Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?'Mobile background for section 'Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?'
Label for proposal 'Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?'

Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?

+380 98 016 64 78
Зв’язатися

FAQs