Абонементи на програмування BAS – це вигідне рішення для компаній, які прагнуть мати постійний доступ до висококваліфікованих розробників і технічної підтримки для своєї системи BAS. Вони пропонують різноманітні пакети послуг, що дозволяють підтримувати та розвивати систему управління компанії, адаптуватися до змін у бізнес-процесах та використовувати новітні технології.
Абонементи на програмування

Ми прагнемо скоротити час на опрацювання запитів наших замовників. Трапляються дні, коли у нас не вистачає людського ресурсу на своєчасну реакцію, і ми змушені опрацьовувати завдання в порядку черги, що приносить дискомфорт бізнесу, а часом і фінансові втрати. Саме тому ми створили абонементи на технічну та консультаційну підтримку по BAS (1C). За допомогою такого формату співпраці, ми можемо рівномірно розподіляти навантаження між спеціалістами і прогнозувати бюджети на ІТ-підтримку

Ми розробили кілька пакетів, залежно від масштабів та потреб бізнесу (BRONZE, SILVER, GOLD, PLATINUM)


Персоналізовані рішення та адаптація до змін у бізнесі
У міру розвитку бізнесу та зміни зовнішнього середовища виникає потреба у вдосконаленні існуючих систем та впровадженні нових функцій. Абонементи на програмування BAS забезпечують можливість постійно адаптувати програмне забезпечення до нових викликів і потреб бізнесу, гарантуючи, що ваша система завжди залишається актуальною і відповідає найсучаснішим стандартам. Це включає розробку персоналізованих рішень, які ідеально відповідають унікальним процесам та вимогам вашої компанії, дозволяючи вам використовувати потенціал програми BAS на максимум.
Переваги абонементів
Переваги абонементів
Вартість
Нижча ціна за годину, порівняно зі звичайним тарифом (економія від 10% до 30%)
Швидкість
Першочергове обслуговування клієнтів з абонементом (приступаємо до роботи з запитом в межах 15-60 хв)
Зручність
Закріплені за Вами програмісти та консультанти, які добре знають особливості Вашого бізнесу
Організованість
Персональний проджект- менеджер, який допоможе спланувати роботу по проекту, відповість на всі питання, регулярно буде надсилати звіти про виконану роботу
Уникнення ризиків
Залучення до роботи над завданнями всього колективу ALIKS IT, для пришвидшення вирішення або пропозицій альтернативних варіантів вирішення завдань. Також немає ризиків втрати всієї інформації, якщо найманий працівник залишить компанію.
Кейси
Всі кейсиМережа магазинів електронних сигарет
Наші замовники, мережа магазинів, що спеціалізуються на продажі електронних сигарет розпочали свою діяльність з чотирьох магазинів та вже за два роки співпраці з нами, компанія змогла розширити свою присутність на ринку до 40 магазинів. В діапазоні їхніх інтересів не лише роздрібна торгівля, але й оптові продажі, ведення інтернет-магазину, а також розвиток власного виробництва. Завдяки гнучкому підходу до бізнесу та постійному прагненню до розвитку, компанії вдалося не просто закріпитися на ринку, але й зайняти міцні позиції серед лідерів у своїй ніші.
SANPID
Наші замовники, компанія “SANPID” працює на сантехнічному ринку України з 1999 р. Основними напрямками діяльності компанії є оптова та роздрібна торгівля сантехнічними системами. Вони є офіційними представниками ряду відомих брендів - Grundfos, Stelard.
Наші сервіси
Наша компанія надає комплексні послуги з впровадження та супроводу систем BAS (1С), які включають автоматизацію бухгалтерського та управлінського обліку, а також розробку індивідуальних програмних рішень. Ми спеціалізуємось на:

Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?
+380 98 016 64 78FAQs
Чи можна купити абонемент на програмування для конкретного проекту, а не на постійній основі?
Так, можна підібрати оптимальний пакет під Ваш проект. Після завершення проекту можна перейти на менший абонемент або ж на обслуговування без абонементу.
Чи можна адаптувати BAS під індивідуальні потреби моєї компанії?
Так, BAS можна адаптувати під індивідуальні потреби вашої компанії. Вона надає гнучкість і можливості налаштування, що дозволяють вам модифікувати та налаштовувати систему відповідно до вашої бізнес-моделі, специфіки діяльності та конкретних потреб вашої компанії. Це означає, що ви можете внести зміни до функціональності, вигляду, звітності та інших аспектів системи, щоб вона відповідала вашим потребам і допомагала вам досягти поставлених цілей. Адаптація BAS до вашого бізнесу може включати налаштування різних модулів системи, інтеграцію з іншими програмами або сервісами, створення звітів та аналітичних інструментів, а також розробку спеціалізованих функцій та розширень.
Як відбувається процес співпраці з менеджером проекту в рамках абонементу?
Під час співпраці з менеджером проекту в рамках абонементу відбувається узгодження потреб, планування проекту, виконання робіт, надання звітів та оновлень, завершення проекту і надання підтримки та подальшого обслуговування. Наш PM (project manager) відповість на усі питання або ж організує зустрічі з експертами. Спілкування може відбуватись будь-яким зручним для Вас способом (чати в месенджерах, дзвінки, відеоконференції)
Чи можливо розширити або зменшити пакет послуг абонементу в процесі його дії?
Мінімальний термін дії абонементу 3 місяці. Протягом цього часу є можливість перейти лише на вищий пакет. Після завершення цього терміну, Ви можете перейти на будь-який інший пакет абонементу або припинити його дію, попередивши до початку нового місяця.