Програма «BAS Бухгалтерія» призначена для автоматизації податкового і бухгалтерського обліку відповідно до чинного українського законодавства на підприємствах малого і середнього бізнесу, які працюють в наступних сферах: гуртова і роздрібна торгівля, фінанси, виробництво, дистрибуція, надання послуг населенню.
Придбання ліцензійного ПЗ


В комплект постачання входить: обрана версія програмного продукту, сервіс Fredo Звіт (аналог MEDoc) для електронної звітності, сервіс FREDO ДокМен» для електронного документообігу з контрагентами
Можливості BAS/1C
Можливості BAS/1C
Облік в одній базі двох і більше підприємств
З різною системою оподаткування, Податок на додану вартість і Податок на прибуток, Єдиний податок
Облік матеріально-технічних цінностей
Для підтримки складського запасу, облік транспортно- заготівельних і додаткових витрат
Управління торгівлею
Облік торгових операцій, тари, що підлягає поверненню, облік за закупівельними цінами тощо
Облік грошей та розрахунків
Облік безготівкових коштів і готівки, валютних коштів), планування витрат чи надходжень коштів, робота з банком. Облік з окремими контрагентами чи групами контрагентів, звіти по взаєморозрахунках
Облік виробництва
Автоматизація розрахунку виробництва продукції і напівфабрикатів, надання послуг

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) — що це?
Купуючи програмне забезпечення «BAS Бухгалтерія», власник підприємства прагне, щоб воно не тільки виконувало покладені на неї функції, але й відповідало чинному українському законодавству, підключало нові сервіси, оновлювалось і т.д.
Саме для цього й було створено інформаційно-технологічний супровід ІТС – дії та інструменти, які дозволяють користувачеві отримувати технічну, інформаційну і консультаційну підтримку для роботи в «BAS Бухгалтерія». Інформаційно-технологічний супровід «полегшує життя» користувачам BAS, адже для власників ПЗ розробники періодично влаштовують лекції для бухгалтерів, надають консультації тощо.

Послуги, що включає в себе ІТС
Передплата на ІТС надає такі можливості:
Доступ до актуальних програм і конфігурацій BAS Доступ до сервісів FREDO Звіт, FREDO ДокМен, FlyDoc Методичні вказівки щодо налаштування і ефективного використання BAS Доступ до офіційних веб-ресурсів Консультації технічних спеціалістів розробникаВаріанти ліцензій
- BAS Бухгалтерія. ПРОФ12 000 грн
- Business automation software Бухгалтерія. КОРП36 000 грн
- BAS Малий бізнес. ПРОФ15 600 грн
- BAS Ліцензія на сервер 6474 400 грн
Кейси
Всі кейсиМережа магазинів електронних сигарет
Наші замовники, мережа магазинів, що спеціалізуються на продажі електронних сигарет розпочали свою діяльність з чотирьох магазинів та вже за два роки співпраці з нами, компанія змогла розширити свою присутність на ринку до 40 магазинів. В діапазоні їхніх інтересів не лише роздрібна торгівля, але й оптові продажі, ведення інтернет-магазину, а також розвиток власного виробництва. Завдяки гнучкому підходу до бізнесу та постійному прагненню до розвитку, компанії вдалося не просто закріпитися на ринку, але й зайняти міцні позиції серед лідерів у своїй ніші.
SANPID
Наші замовники, компанія “SANPID” працює на сантехнічному ринку України з 1999 р. Основними напрямками діяльності компанії є оптова та роздрібна торгівля сантехнічними системами. Вони є офіційними представниками ряду відомих брендів - Grundfos, Stelard.
Наші сервіси
Наша компанія надає комплексні послуги з впровадження та супроводу систем BAS (1С), які включають автоматизацію бухгалтерського та управлінського обліку, а також розробку індивідуальних програмних рішень. Ми спеціалізуємось на:

Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?
+380 98 016 64 78FAQs
Скільки часу діє ліцензія?
Ліцензія на програмне забезпечення діє назавжди, що означає, що користувач має право використовувати програмне забезпечення без обмежень у часі. Але обов'язковою умовою є регулярне продовження ІТС (інформаційно-технічний супровід) для доступу до навчальної інформації та поновлень.
Який тип ліцензії потрібен (серверна, файлова), на скільки працівників?
Вибір типу ліцензії (серверної або файлової) та кількості працівників зазвичай залежить від конкретних потреб бізнесу. Наприклад, для компаній із розгалуженою мережею компʼютерів і працівників, серверна ліцензія може бути більш ефективним рішенням, оскільки вона дозволяє централізовано керувати ліцензіями та обмежувати доступ.