Актуальність ПРРО Checkbox у 2024 роціЗ 1 жовтня 2023 р в Україні у сферах торгівлі, громадського харчування і послуг повернулися штрафи через відсутність касових апаратів (РРО або ПРРО).До 31 липня 2025 року сума штрафу за перше порушення становитиме 25%, за наступні – 50% від суми нефіскалізованого продажу. Якщо підприємець продає підакцизні товари, складні побутові пристрої з гарантією ремонту, лікарські засоби, вироби медичного застосування, ювелірну продукцію, то сума штрафу за ненадання покупцю електронного чи паперового чеку відповідно становитиме 100% и 150%. Фіскалізація обліку, завдяки використанню ПРРО, не прив’язана до доходів і типу ФОП (тільки 1 категорія може не користуватись касовими апаратами).
У чому різниця РРО і ПРРО ?
Стандартні РРО являють собою фізичні пристрої для реєстрації та подання звітів про торговельні операції (роздрукування паперових чеків, управляння операціями з готівки, звіти з продажів). Мова йде про касовий апарат і фіскальний реєстратор. Фізичні РРО доволі дорого коштують і технічно обслуговуються, якщо порівнювати з «віртуальними» ПРРО.Програмні РРО (ПРРО) – це програмне забезпечення, яке виконує аналогічні функції, що й фізичні РРО, але у цифровому форматі, як правило, з додатковими можливостями: інтеграція з бухгалтерськими системами, облік запасів тощо. Це дуже зручне рішення для фіскального обліку в малому бізнесі, яке не потребує фіксованого місця розташування і заточене спеціально під мобільну торгівлю (інтернет-магазини, маркетплейси тощо). Адже ПЗ встановлюється і працює на різних мобільних пристроях (смартфон, ноутбук, планшет). Працюйте у програмі з будь-якого місця, де є доступ до Інтернету. Забудьте про книги обліку, відкривання/закривання змін вручну і т.д.
Ціни на класичні РРО:
Від 10 000 грн на покупку апарата та реєстратора +додаткові витрати на заміну кожні 7 років.
200–300 грн/місяць абонплата.
Ціни на РРРО (Сheckbox):
Не потрібно купувати обладнання.
178.8 грн в місяць (з ПДВ) абонентська плата.
Переваги ПРРО
До списку переваг програмного продукту ще можна включити:
ПРРО ідеально підходять для торгівлі в Інтернеті, доставки товарів, невеликих магазинів і кафе.
Вартість програми набагато нижча, ніж покупка та обслуговування фізичних пристроїв.
Швидке оновлення щодо відповідності останнім законодавчим змінам.
Проста інтеграція з іншими бізнес-системами: управління запасами, CRM-системи, бухгалтерський облік тощо.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для користувача знижує ризик помилок при введенні даних.
Автоматична генерація звітів про продажі для кращого аналізу бізнес-даних.
ПРРО формує електронні чеки для роздрібної торгівлі, що дає економію витрат на друк.
Завдяки цим перевагам, ПРРО стає все більш популярним вибором серед різних типів бізнесу, особливо у секторах, де важлива мобільність і гнучкість. Зараз багато сервісів пропонують послуги ПРРО, серед найбільш популярних – Checkbox (Чекбокс).
Бажаєте дізнатись більше про те, як фіскалізувати облік за допомогою ПРРО Checkbox?Зателефонуйте нам за номером +38 098 016 64 78 або завітайте в наш офіс за адресою м. Львів, вул. Пасічна 127а.
Припустимо, ви ФОП 2-4 групи. Checkbox надасть можливість:
Дотримуватись податкових вимог, автоматизувавши фіскальний облік, спростивши процес фіскалізації чеків, забезпечивши швидке та точне проведення фіскальних операцій.
Вести бізнес згідно українського законодавства: з 1 жовтня 2023 р повернулись штрафи за проведення розрахункових операцій без фіскалізації. Тому всі компанії повинні використовувати ПРРО або РРО для розрахунків. Більше про закон тут: https://ck.tax.gov.ua/media-ark/local-news/709050.html.
Контролювати фінансові транзакції, тим самим знизивши ризики «людського фактора», шахрайства, чи невідповідності бухгалтерського обліку.
Оптимізувати процес обслуговування клієнтів підприємств роздрібної торгівлі (управління продажами, миттєва видача чека).
Інтегрувати з іншими обліковими та управлінськими системами. Компанія ALIKS IT пропонує створити уніфіковану екосистему для управління всіма аспектами бізнесу. Вам не треба вносити чеки двічі, спочатку у свою систему, а потім у Checkbox. Працюйте спокійно у BAS, а чеки потраплятимуть у Checkbox автоматично (якщо звісно зробити нашу синхронізацію)
Зекономити час і зменшити навантаження на адміністративних співробітників фірми, щоб вони менше займались рутинною роботою, а змогли зосередиться на стратегічних завданнях.
Оптимізувати бухгалтерський облік: вдосконалення процесів обліку та звітності, забезпечення точності та прозорості фінансових операцій.
Аналоги Checkbox
Серед найближчих конкурентів програмного продукту Checkbox можна відзначити:
Cashаlot (Кашалот) – ПРРО від розробника M.E.Doc для різного бізнесу: від торговельних точок до великих підприємств. Сервіс забезпечує швидку реєстрацію електронних чеків на фіскальному сервері Державної Податкової Служби онлайн та має доволі непоганий набір опцій. Програмне забезпечення можна встановити на будь-який пристрій (смартфони та планшети також).
«Вчасно.Каса» - програмний РРО для ФОП і малого бізнесу. У декілька кліків відправляє е-чеки та звіти зі смартфона замість дорого POS-термінала. Швидко приймайте платежі карткою або через смартфон клієнта, використовуючи Tap to Phone або QR-код.
Смарт Каса – українське ПРРО з великим вибором інтеграцій від партнерів, які забезпечуються через відкритий API. Має зручний онлайн-кабінет з базовою системою обліку, статистикою та звітами, керування точками роздрібної торгівлі тощо.
Базова синхронізація BAS Малий бізнес від ALIKS IT
Інтеграція BAS (1С) Малий Бізнес з Чекбокс дозволяє передавати звіти у ДПС, не встановлюючи ці громіздкі касові апарати. Така інтеграція набагато спрощує ведення обліку для підприємств роздрібної торгівлі, суттєво полегшує й пришвидшує їх роботу. Ми розробили детальну інструкцію, яка дозволить налаштувати інтеграцію протягом 15 хвилин.
Доробки по Checkbox
Пробиття чеків з видаткової накладної: у видаткову накладну додаються кнопки “Пробити в Чекбокс” і “Роздрукувати чек». Це дозволяє швидко та зручно фіскалізувати транзакції. У випадку, якщо замовники використовують не чеки ККМ, а видаткові накладні у своїй обліковій системі, то ми можемо реалізувати пробиття фіскальних чеків напряму з видатковою накладною. Це зручно для бізнесів, які, наприклад, відправляють товари поштою без повної передоплати.
Можливість вносити у картці “Організації” або “Каси ККМ” фіскальний номер та ключ ліцензії Чекбокс для синхронізації з ним, що гарантує ефективну синхронізацію даних.
Реалізація змішаної оплати: проведення змішаної оплати через Видаткову накладну. Клієнти можуть обрати готівку, безготівку або змішану форму оплати.
Обов'язковий вибір способу оплати: у шапці Видаткової накладної можна зробити обов’язковим до заповнення спосіб оплати, при цьому виключити можливість вибору двох способів одночасно.
Візуальне виділення фіскалізованих накладних: вони виділяються блакитним кольором, що полегшує їх ідентифікацію у випадку, якщо з технічних причин якийсь чек не фіскалізувався.
Звіт про роздрібні продажі: можна змінити логіку формування звіту, щоб він базувався на Видаткових накладних, а не чеках, за умови наявності пробитого чеку.
Автоматичне визначення каси ККМ на основі ФОПа, який вказаний у Видатковій накладній.
Реквізити для чекбокс: можна додати обов'язковий реквізит "Назва для Чекбокс" у картці номенклатури, що сприятиме точності передачі даних. Це зручно, якщо, наприклад, касири звикли до простих та зрозумілих назв, але у Чекбокс потрібно додавати повні назви.
Функціонал РМК: можливість повторно друкувати фіскальний чек через РМК за такої необхідності.
Генерація UID Чеку у BAS Малий Бізнес з його передачею у Чекбокс, щоб забезпечити єдність інформації.
Перевірка статусу зміни в Чекбокс: додавання перевірки перед пробиттям чеку чи відкрита зміна у Чекбоксі, що забезпечує коректність передачі даних.
Створення звіту “Порівняння продажів з Чекбокс”: дозволяє порівнювати продажі за день в обліковій системі та у Чекбоксі, тому можна відслідковувати чи усі продажі коректно передались у Чекбокс.
Автоматичне закриття зміни у певній годині, як в базі, так і в Checkbox.