Часто чуємо від наших клієнтів питання на кшталт, яка автоматизація BAS краще підійде для моєї справи: BAS ERP чи «Малий Бізнес»?
Тому й вирішено було написати цей пост-порівняння, щоб відповісти максимально зрозуміло на це питання і розкласти все по полицях.



Система BAS ERP
Це глобальна система з необмеженими можливостями щодо автоматизації бізнес-процесів у великих міжнародних компаніях. У цій конфігурації можна повністю автоматизувати облік BAS за всіма важливими напрямками діяльності компанії:Управління фінансами
- Кредити та депозити.
- Еквайринг
- Поточні платежі
- Інвентаризація рахунків у банках.
- Звіти щодо руху грошей
- Міжнародні рахунки
- Типові документи
- Формування фінансових звітів, у т.ч. міжнародних
- Аудиторські дані тощо.
Бюджетування
- Розширена аналітика кожної статті бюджету.
- Моделювання сценаріїв.
- Керування бюджетними процесами.
- Робота з різними валютами.
- Економічне прогнозування.
- Аналітика планових цифр.
- Зведена звітність після моніторингу.
Моніторинг діяльності компанії
- Моделі цілей і показників.
- Співставлення різних допустимих варіацій показників.
- Аналіз показників з розшифровкою кінцевих даних.
- Широка аналітика фінансової діяльності.
- Необмежена кількість варіантів інфографіки та звітів.
- Можливість роботи в системі зі смартфону.
Управління персоналом і обчислення зарплати
- Персональні дані працівників.
- Рух кадрів і зайнятість персоналу.
- Робота зі штатним розпорядком.
- Договори підряду.
- Облік часу роботи персоналу.
- Обчислення з/п (погодинна, тарифна, відрядна тощо).
- Аналіз показників ефективності компанії, структурної одиниці, конкретного працівника.
- Різні утримання із зарплати.
- Проведення взаєморозрахунків зі співробітниками.
- Створення типових звітів.
- Відрахування (податки, фонд оплати праці).
- Регламентована звітність (зведена та персоніфікована).
Крім цього, в конфігурації BAS ERP реалізовано:
- Сучасна система управління виробництвом, яка дає можливість зменшити залежність ефективності планування від точності нормативної бази.
- Управління витратами та обчислення собівартості продукції для організації контролю у виробничій, управлінській і комерційній діяльності компанії.
- Планування ремонтів: довідник об’єктів і їх класифікація, показники напрацювання, види ремонтів, режими експлуатації тощо.
- Облік взаємовідносин з клієнтами, який включає формування стратегії з клієнтами/партнерами, досьє на них, моніторинг угод, аналіз лояльності, претензійну роботу тощо.
- Управління закупівлями, яка надає всім відповідальним за постачання менеджерам інформацію щодо своєчасності рішень про поповнення складських запасів, зниження витрат під час закупівлі та взаємодії з постачальниками.
- Управління складом і складськими запасами (структура складів, адресний склад, резервування, облік тари, моніторинг доставки тощо).

Бажаєте перехід з 1С на BAS? Зателефонуйте нам за номером +38 098 016 64 78 або завітайте в наш офіс за адресою м. Львів, вул. Пасічна 127а.
Зв’язатисяСистема BAS Малий Бізнес
Програма включає у собі великий вибір звітів, які надають можливість керівному складу та робітникам компанії моментально отримувати в зручній формі детальну інформацію за різними направленнями. BAS Малий Бізнес може використовуватись кількома підприємствами чи ФОПами – незалежних один від одного, або спільно працюючих в одному бізнесі. За потреби, якщо змінились масштаби чи потреби бізнесу, програма швидко та недорого переналаштовується. BAS МБ не адаптована для бухгалтерського обліку. Для цього є спеціалізоване прикладне рішення – «BAS Бухгалтерія».Основний функціонал BAS МБ:
- клієнтська база;
- клієнт-банкінг;
- банківські та касові транзакції;
- оплата контрагентам, персоналу;
- облік матеріально-технічних цінностей;
- замовлення, наряд-закази;
- проведення робіт і надання послуг;
- виробничі операції;
- роздрібні продажі;
- планування ресурсів підприємства з BAS;
- управління персоналом, розрахунок з/п;
- моніторинг витрат і обчислення собівартості;
- автоматичне обчислення доходів, витрат, прибутків і збитків;
- регламентовані звіти для ФОПів тощо.
Основні відмінності між системами
Порівняння BAS ERP і BAS Малий Бізнес за основними трьома критеріями:- Вартість: BAS ERP має вищу вартість ліцензії та впровадження через свою розширену функціональність, тоді як BAS Малий Бізнес пропонує більш бюджетне рішення.
- Масштабованість: BAS ERP призначена для великих підприємств з широким спектром бізнес-процесів, тоді як BAS Малий Бізнес фокусується на потребах малого та середнього бізнесу.
- Складність: впровадження і налаштування BAS ERP є більш складним і повільним процесом, та й сама програма є набагато складнішою для користувачів і дорожчою у супроводі та технічній підтримці. BAS Малий Бізнес легше встановити та налаштувати, крім того вона є інтуїтивно-зрозумілою для пересічного користувача.
Яку систему обрати для бізнесу?
Виходимо з того, що конфігурація BAS ERP більше підійде для великих підприємств, які працюють на міжнародному ринку. Якщо ж у Вас малий чи середній бізнес, тоді не буде сенсу переплачувати в десять разів більше за ліцензію! Адже програма BAS Малий Бізнес забезпечує ведення ефективного обліку для малого та середнього бізнесу, закриваючи всі потреби компанії.
Бажаєте перехід з 1С на BAS? Зателефонуйте нам за номером +38 098 016 64 78 або завітайте в наш офіс за адресою м. Львів, вул. Пасічна 127а.
Зв’язатися