Захист інформації потрібен кожній компанії. Захищати потрібно не тільки комп’ютери та ноутбуки, але й різні технічні засоби, які контактують з даними компанії та несуть загрози інформаційної безпеки. Треба не допустити, щоб важливі інформаційні відомості потрапили до рук шахраїв і злочинців.
Адміністрування і безпека даних


Хакери, що полюють за інформацією, можуть мати різні мотиви: фінансова вигода, шантаж, конкуренція на ринку та банальна помста колишньому роботодавцю. Хакером може бути хтось із персоналу, користувач ресурсу, конкурент і навіть найманий ІТ працівник. Інформаційна безпека має на меті запобігти намірам шахраїв ще на перших стадіях проникнути в систему.
Принципи інформаційної безпеки
Принципи інформаційної безпеки
Цілісність даних
Структура та сама інформація залишається незмінною при зберіганні та передачі. Внести зміни або видалити інформацію може лише користувачам, наділеним такими правами
Доступність інформації
Дані вільного доступу повинні швидко без перешкод передаватись користувачам
Конфіденційність інформації
Для цього створюється обмежений доступ до даних третіх осіб. Інформація надається лише ідентифікованим користувачам ІТ системи з правами доступу
Достовірність інформаційних відомостей
Дані йдуть від власника або довіреної особи
Уникнення фінансових збитків
Інформаційна безпека особливо важлива, якщо крадіжка інформації може спровокувати значні фінансові збитки, вдарити по репутації людини, компанії, бренду.

Залиште заявку та ми детальніше ознайомимо Вас з корпоративною безпекою!

Вразливі місця системи безпеки
Загроз для інформаційної безпеки достатньо.
Слабким місцем може бути:
недосконале програмне забезпечення периферійна техніка неповноцінні окремі процеси системи складні умови експлуатаціїВразливі місця в системі можуть з’явитись не тільки навмисно, але й випадково, тобто ненавмисно, наприклад:
неправильна робота апаратури збої в програмному забезпеченні помилки працівників, які мають доступ до системи форс-мажорні фактори (стихійні дії, перебої з електропостачання тощо)Важливо регулярно аналізувати слабкі місця в системі за допомогою ефективних діагностичних методів. І тільки за правильного підходу можна захисти інфосистему від несанкціонованого доступу сторонніх осіб.

Віддалений доступ
Віддалений доступ (віддалений робочий стіл) – це спеціальна програма, яка дозволяє підключитися до комп’ютера через Інтернет, при цьому той, хто підключився віддалено бачить на своєму моніторі все те саме, що й бачите ви. Таким чином віддалений працівник може зайти в будь-яку програму, будь-який пункт і будь-яке налаштування, яке є на комп’ютері.
Щоб підключитися віддалено до комп’ютера попередньо потрібно поставити програму віддаленого доступу. При установці обов’язково встановлюється пароль для підключення. Без цього пароля неможливо приєднатись до комп’ютера. Також комп’ютеру надається персональний ідентифікаційний номер. Для підключення до комп’ютера потрібно знати цей номер і пароль, без цього підключитись неможливо.
Наприклад, у вас не працює електронна пошта. Ви телефонуєте нам, і повідомляєте про це. У себе на комп’ютері наш спеціаліст відкриє програму для підключення і введе номер вашого комп’ютера (від вас потрібен буде пароль, який видасть система). Далі діло техніки.
Послуги системного адміністратора
Послуги системного адміністратора
Пришвидшення швидкодії комп’ютера
Наші спеціалісти здійснюють комплексні заходи щодо оптимізації роботи вашого комп'ютера, включаючи чистку від непотрібних файлів, оновлення програмного забезпечення та налаштування системних параметрів для підвищення продуктивності.
Складнощі з інтернет- підключенням
Ми допомагаємо вирішити проблеми з доступом до інтернету, від налаштування мережевих з'єднань до діагностики та усунення несправностей у роботі мережевого обладнання, забезпечуючи стабільний доступ до мережі.
Створення і налаштування корпоративної пошти
Організація корпоративної електронної пошти для вашої компанії, включаючи налаштування поштових серверів, створення поштових скриньок та забезпечення захисту від спаму та вірусів.
Встановлення операційних систем OC Windows і Linux
Ми надаємо послуги з установки та налаштування операційних систем Windows та Linux, враховуючи індивідуальні потреби вашої організації для ефективної та безпечної роботи.
Резервна копія даних
Забезпечення безпеки важливої інформації шляхом створення регулярних резервних копій даних. Ми пропонуємо рішення для автоматизації процесу резервного копіювання та відновлення даних у випадку їх втрати чи пошкодження.
Кейси
Всі кейсиМережа магазинів електронних сигарет
Наші замовники, мережа магазинів, що спеціалізуються на продажі електронних сигарет розпочали свою діяльність з чотирьох магазинів та вже за два роки співпраці з нами, компанія змогла розширити свою присутність на ринку до 40 магазинів. В діапазоні їхніх інтересів не лише роздрібна торгівля, але й оптові продажі, ведення інтернет-магазину, а також розвиток власного виробництва. Завдяки гнучкому підходу до бізнесу та постійному прагненню до розвитку, компанії вдалося не просто закріпитися на ринку, але й зайняти міцні позиції серед лідерів у своїй ніші.
SANPID
Наші замовники, компанія “SANPID” працює на сантехнічному ринку України з 1999 р. Основними напрямками діяльності компанії є оптова та роздрібна торгівля сантехнічними системами. Вони є офіційними представниками ряду відомих брендів - Grundfos, Stelard.
Наші сервіси
Наша компанія надає комплексні послуги з впровадження та супроводу систем BAS (1С), які включають автоматизацію бухгалтерського та управлінського обліку, а також розробку індивідуальних програмних рішень. Ми спеціалізуємось на:

Хочете знати, як ми можемо допомогти вашому бізнесу?
+380 98 016 64 78FAQs
Як часто ви рекомендуєте проводити резервне копіювання даних?
Ми рекомендуємо проводити регулярне резервне копіювання даних залежно від особливостей вашого бізнесу та обсягу даних, які ви обробляєте. Зазвичай, оптимальна частота резервного копіювання становить один раз на добу або навіть частіше, особливо для бізнес-процесів, що вимагають найвищого рівня безпеки даних.
Як можна захистити корпоративну мережу від зовнішніх атак?
Захист від зовнішніх атак на корпоративну мережу може бути забезпечений кількома способами. Використання складних паролів та методів двофакторної аутентифікації підвищує рівень безпеки. Оновлення програмного забезпечення є важливим для заповнення вразливостей. VPN забезпечує шифрування трафіку для уникнення перехоплення даних. Навчання персоналу та постійний моніторинг мережі також важливі для попередження атак.
Які варіанти адміністрування серверів ви пропонуєте?
Наша компанія пропонує різні варіанти адміністрування серверів, від базового моніторингу та підтримки до повного обслуговування та керування. Ми можемо забезпечити установку та налаштування серверів, виконання регулярних оновлень програмного забезпечення та забезпечення безпеки даних та резервного копіювання. Також ми надаємо послуги з моніторингу веб-серверів, оптимізації продуктивності та підтримки у випадку виникнення проблем.
Як забезпечується конфіденційність корпоративної пошти?
Ми забезпечуємо конфіденційність корпоративної пошти за допомогою захищених протоколів передачі даних, шифрування та інших заходів безпеки. Наша команда також регулярно вдосконалює системи захисту, моніторить загрози та реагує на них у випадку виявлення. Враховуючи важливість конфіденційності даних, ми вдосконалюємо наші заходи безпеки, щоб забезпечити захист від потенційних загроз.
Як можна відновити дані після втрати або пошкодження?
Для відновлення даних після втрати або пошкодження ми застосовуємо різні стратегії резервного копіювання. Це може включати щоденне або щотижневе автоматичне створення резервних копій на зовнішніх серверах або у хмарних сервісах.